Suntem dedicati comercializarii materialelor de tapiterie

Termeni si conditii

 

Informatii despre site


Site-ul web https://premiuminterior.ro/ este administrat de ALCORA IMPORT EXPORT S.R.L. cu sediul social Jud. Bihor Localitatea Oradea, Calea Clujului nr. 207.
Numar de Inregistrare la Registrul Comertului Craiova: J05/904/1994, CUI 5244188
Site-ul comercializeaza produse & servicii doar pe teritoriul Romaniei.

Acceptarea conditiilor
Utilizarea site-ului https://premiuminterior.ro/ , logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea ta a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.
Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta in orice moment.
In situatia in care nu esti de acord cu aceste conditii, iti solicitam sa nu utilizezi site-ul nostru de internet https://premiuminterior.ro/ isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila, tocmai de aceea, iti solicitam sa urmaresti in mod periodic eventualele modificari.

Prin acceptarea Termenilor si conditiilor din prezenta pagina iti exprimi acordul pentru a primi comunicari sau oferte in scop comercial din partea ALCORA IMPORT EXPORT S.R.L.. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale Societatii ALCORA IMPORT EXPORT S.R.L.. Te poti dezabona oricand de la primirea acestor mailuri accesand linkul de dezabonare din partea inferioara a mailurilor prmite sau marcand mailul ca si spam sau trimitand un mail catre office@premiuminterior.ro cu subiectul dezabonare.

Drepturile de autor
Informatiile publicate pe https://premiuminterior.ro/ apartin site-ului, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil al reprezentantului legal al societatii ALCORA IMPORT EXPORT S.R.L., care administreaza site-ul. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare. Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de mail contact: office@premiuminterior.ro

Incheierea contractului
Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul https://premiuminterior.ro/ , cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societatea LA ALCORA IMPORT EXPORT S.R.L.– administrator site, respectiv prin telefon sau email.
Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.
Dupa plasarea comenzii, pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda consumatorului/cumparatorului, fara o notificare prealabila, iar acesta va primi inapoi banii incasati de societatea ALCORA IMPORT EXPORT S.R.L., in termen de 7 zile. Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc.
Ofertele si preturile afisate pe site-ul https://premiuminterior.ro/ sunt valabile maxim 12 ore.

Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 – 15 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresa livrare, modalitate de plata, termen de plata). Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi. Termenul de procesare a comenzii este de 48 de ore lucratoare.
Produsele sunt disponibile in limita stocului.

Produsele achizitionate din showroom in urma unei rezervari (online sau telefonice) sau direct de la punctul de lucru nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie). Rezervarea si ridicarea produselor din showroom nu reprezinta o comanda la distanta.

In unele cazuri (produs greu vandabil, produse aduse pe comanda speciala, adrese cu kilometri exteriori, ), se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plata care se va efectua prin transfer bancar.

Limitare raspundere https://premiuminterior.ro/
Site-ul https://premiuminterior.ro/ , precum si orice software utilizat in cadrul acestuia sunt furnizate in modalitarea in care se gasesc si atat cat sunt disponibile, fara nici un fel de garantii, exprese sau implicite, inclusiv, dar fara a se limita la, garantii implicite de comercializare, adaptarea la o anumita utilizare sau neincalcarea termenilor.
Nu ne asumam raspunderea pentru modificarea, suspendarea sau intreruperea site-ului https://premiuminterior.ro/  , in totalitate sau partial.
Anulare comanda
Site-ul https://premiuminterior.ro/ (administrat de ALCORA IMPORT EXPORT S.R.L.) si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor.
In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, https://premiuminterior.ro/ o isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.

Rezervarea produselor la sediu este valabila 2 zile. In cazul in care produsele nu sunt ridicate, rezervarea se anuleaza.

ALCORA IMPORT EXPORT S.R.L. face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, ALCORA IMPORT EXPORT S.R.L. are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

  • preturile afisate pe site-ul https://premiuminterior.ro/ sunt rezultatul unei erori materiale;
  • produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc;
  • tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

Litigii
Eventualele litigii in legatura cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vanzator si consumator/client pe cale amiabila, in caz contrar, parţile putându-se adresa instantei de judecata competente de la sediul comerciantului/vanzatorului ALCORA IMPORT EXPORT S.R.L., respectiv Judecatoria Oradea  Jud. Bihor.

Poti consulta politica noastra legata de prelucrarea datelor cu caracter personal aici.

Acest site utilizeaza cookie-uri
Acest site foloseste cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni si conditii va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Poti consulta Politica de utilizare Cookie-uri aici.

      Modalitati de plata:

  • virament bancar;
  • numerar;
  • ordin de plata;
  • cu cardul online;
  • cu cardul la sediul nostru – Cardurile acceptate sunt VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).

Modalitati de livrare:

  • curieri proprii;
  • Fan Courier, Cargus
  • Ridicare produse rezervate din showroom-ul propriu
    *** https://premiuminterior.ro/ nu vinde in strainatate

Termen de livrare:
Termenele de livrare afisate pe site sunt orientative si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen impreuna cu clientul. Produsele cu ridicare din showroom vor fi rezervate maximum 3 zile din momentul confirmarii comenzii.

Despre platile prin card Avantaj
Sistemul de plata online este dezvoltat de catre ( in curs de procesare ) si presupune efectuarea platilor prin intermediul cardurilor intr-un mediu securizat. Platile online efectuate pe site-ul nostru beneficiaza de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa şi MasterCard Secure Cod).

3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime va trebui sa furnizezi:

Numele posesorului de card
Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)
Data expirararii cardului
Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura)
Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul tau, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului tau. Pentru efectuarea tranzactiei pe site-ul nostru, nu se percepe niciun comision suplimentar. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele ( in curs de procesare ). Site-ul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.

In functie de disponibilitate produsele pot fi:
In stoc – Avem mai mult de 3 bucati in stoc.
Stoc limitat – Avem mai putin de 3 bucati in stoc.
In stoc furnizor – Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru, dar este posibil sa fie in depozitul furnizorului. Daca inregistrezi o comanda pentru acest produs, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibiliatea produsului la furnizor si te va contacta in cel mai scurt timp.
In stoc partener – Produsul se afla in stocul partenerului Marketplace care vinde acest produs si nu in stocul https://premiuminterior.ro/
La comanda – Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice cand iti vom livra produsul.
Precomanda – Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui “Precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice cand se poate livra.
Stoc epuizat – Produsul nu mai este disponibil in stocul din depozitul nostru sau in showroomuri.
Stoc: intreaba – Furnizorul nu ne ofera informatii de stoc, se va face o verificare manuala pentru a afla disponibilitatea produsului.
Momentan indisponibil – momentan nu putem procura produsul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.
Recomandat – reprezinta recomandarea noastra pentru produsele cu cel mai bun raport calitate pret din produsele comercializate de noi din aceasta categorie.
Promo – produsul beneficiaza de reducere de pret, la aceste produse nu se mai ofera alte discount-uri.
Ultimele bucati – stoc de pana la maximum 10 produse.
Nou – produsul a fost adaugat pe site in ultimele 15 zile.
Refurbished – a aduce un produs vechi sau deteriorat – returnat anterior- producătorului – la o stare complet funcțională și un aspect îmbunătățit asemănător celui nou.
Retur produse
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele aici. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri
Termeni si conditii
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si contituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Magpvc.com de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Magpvc.com va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Magpvc.com nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Exceptii:
Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)
Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
Extensii de garantii etc.
CD-uri desigilate
Poti returna anvelopele, jantele, produsele de electrica auto, cele de intretinere & cosmetic auto daca nu le-ai folosit, insotite de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate
Casti intraauriculare
Saltelele, decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost indepartate etichetele acestora
Asigurarile auto
Jucariile produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna doar sigilate
Cartile care prezinta urme de utilizare
Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate (in aceasta categorie intra si sistemele Diaxxa si cele asamblate la cerere)

DE RETINUT!
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. (informatii aici)

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa accesati pagina de reclamatii.

Retur 24h
Prezentul regulament se aplica pentru produsele achizitionate prin comert direct (din magazin) care intrunesc conditiile relatate mai jos.

Daca ai achizitionat un produs direct din magazin si te-ai razgandit, il poti schimba! *

Ai 24H de la achizitie sa ne notifici si inca 24H ca produsul sa ajunga in posesia noastra (dupa procesarea si acceptarea solicitarii).

Produsele se aduc personal pentru verificare la punctul nostru de lucru, de luni pana joi, in intervalul orar 11:00 – 13:00 sau 14:00 – 17:00.

Produsele eligibile pentru retur trebuie sa fie:

  • usor vandabile
  • nefolosite/nemontate
  • in ambalajul original (complet, fara inscrisuri)
  • insotite de documentatia completa (manuale, cd-uri, stickere, etc)
  • insotite de cadourile (sigilate) oferite la momentul vanzarii

Service & Garantii

MENTIUNI IMPORTANTE
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Reclamatii
Acordam atentie parerii si intrebarilor tale si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim.

Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (factura, etc.) ne poti scrie aici.

Termenul maxim de raspuns a unei reclamatii este de 48 de ore. Sesizarile se pot depune DOAR ONLINE.

CUM COMAND?
Comenzile ONLINE au PRIORITATE si garanteaza preluarea corecta a datelor de facturare si livrare.

I. Online

Pentru a comanda online trebuie sa iti creezi un cont pe site-ul Magpvc.com daca nu ai deja unul.

Pasul 1

Dupa ce ai ales produsul pe care il doresti apasa pe butonul “Adauga in cos”. Produsul va fi adaugat in cosul tau de cumparaturi.
Pasul 2

Pentru a vedea ce produse ai selectat apasa butonul “Cosul meu”.
Pasul 3

Dupa ce ai adaugat toate produsele pe care vrei sa le cumperi apasa butonul “Cosul meu”, iar apoi daca vrei sa finalizezi comanda apasa “Vezi detalii cos”.
Pasul 4

In noua pagina care se va incarca iti va aparea optiunea “Trimite Comanda”. Apasa acest buton si comanda ta este aproape gata, mai ai doar un pas!

  • daca nu te-ai logat inainte de a incepe cumparaturile ti se va deschide o noua ferestra in care trebuie sa introduci adresa de e-mail si parola;
  • daca esti deja logat trebuie doar sa introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legatura cu tine si pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.

II. Prin e-mail

Poti comanda produsele preferate si completa formularul de contact de pe site: https://premiuminterior.ro/

CUM PLATESC?

Numerar (la sediul nostru sau la livrare)
Se platesc produsele in momentul ridicarii de la sediu sau curierului nostru (in cazul produselor livrate in municipiul Oradea). Produsele livrate in pradea se pot plati doar numerar (nu se poate plati cu cardul).
Ramburs
Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

OPTIUNI DE EXPEDIERE
Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.

Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.

Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

*IMPORTANT!
Produsele se pot verifica la livrare doar daca s-a ales in prealabil optiunea deschidere colet.
Livrarea produselor se face pana în fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.